vrijdag 4 juli 2008

hoe overleef ik in Fr zonder........... stroom (2)

Mijn kinderen hebben op de scouting nog wel wat van die kleine suvivaltruucjes geleerd, maar daarvan herinner ik me alleen nog het kaartje van de diverse touwknopen.

Misschien een spoedcursus in B2B (back2basic) volgen van Stepstones-adventure? "Minimaal leven, maximaal genieten… Naast het ervaren en verleggen van grenzen, het leren gebruik maken van eigen positieve vaardigheden en het aanleren van diverse technieken om in de natuur te (over)leven, zullen we zoveel mogelijk genieten van de prachtige omgeving waarin we ons bevinden en ons pad zoeken. Het zal niet makkelijk zijn, maar problemen moet je ook overwinnen:“Klim op de zwerfkei die je pad verspert en geniet van het uitzicht !”

Klinkt heel uitdagend en opbeurend en voor dat laatste hoef ik niet eens ver te zoeken, dat hebben we naast de deur ....

(voor de foto is een stand-inn gebruikt van Stepstones-adventures)

3 opmerkingen:

  1. MMm, kom ik op uw blog een tekst en foto van onze site tegen. Weet niet of ik me hierover vereerd of verbolgen moet voelen. Als de tekst aangewend wordt ter visualisatie en verduidelijking van uw situatie, dan kan ik daar vrede mee hebben, echter wordt het gebruikt om te ridiculiseren, dan verzoek ik u de tekst en foto van uw blog te verwijderen. Overigens ben ik wel benieuwd naar uw intentie; hoe u bij onze site uit bent gekomen en waarom deze tekst en foto..? Hoor graag van u terug, Mvg Patrick, Stepstone Adventure.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Patrick, ik begrijp je verraste reactie. Jullie tekst en visualisatie gaven zeer duidelijk mijn gevoel weer van dat moment, maar ook mijn houding hoe ik tegen tegenslagen aan kijk. En mijn portie heb ik in die vakantie wel gehad. Ik hou graag van een beeldspraak en die hebben jullie mi treffend vertoont. Daarom ook jullie met naam en toenaam aangehaald, want alle eer voor jullie. Mij treft blaam, omdat ik zonder toestemming dit heb gedaan. Mijn excuses. mvr dorie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. overigens ik wou dat ik dit soort dingen nog kon doen, maar dat is een ander verhaal..

    BeantwoordenVerwijderen