woensdag 30 juli 2008

en toen was er licht.......

Fraai is anders, maar het werkte deze noodoplossing - een plastic bak met meter.

Na diverse mailtjes gooide ik mijn handicap in de strijd. Zelf was ik niet op het idee gekomen en had ik nooit gedacht dat het nog eens zo in mijn voordeel zou werken. De SCICAE begreep onmiddellijk dat ik voor het opladen van mijn scootmobiel stroom nodig heb en zou daar dan ook direct zorg voor dragen. Op de dinsdag voor vertrek heeft de monteur deze kast opgehangen. Wel moest nog even een kabeltje doorgetrokken worden op het electrakastje binnen. Voor alle zekerheid hebben we dat door een electricien laten doen, opgetrommeld door de buurman. Alle lichten deden het weer, geen enkel stopcontact is beschadigd en de boiler en wasmachine waren nog heel; kortom de schade is beperkt gebleven tot aan de buitenkant!

Wel is er nog wat heen en weer geschrijf nodig naar verzekering. Ook is het nog wachten op een nieuwe offerte van de scicae. De oude konden we verscheuren, want dat was de prijs als we een eerste aansluiting zouden krijgen. Maar tot die tijd hebben wij deze tijdelijke oplossing. En als ik de verhalen van anderen weleens beluister kan dat nog wel eens heel lang zijn....

1 opmerking:

  1. Hoi , Ik ga beslist je blog helemaal lezen , bedankt dat je mijn blog ook wil volgen ;o)
    Groetjes Rini

    BeantwoordenVerwijderen