donderdag 3 januari 2013

heureuse annee



Door mijn griep zou ik bijna vergeten dat het nieuwe jaar al is begonnen. Van de zomer op de videgrenier kwam ik dit lieve kaartje tegen. Ik besloot er mijn eigen wenskaart van te maken en pas op dat moment zag ik dat het kaartje 100 jaar oud is.


Hieronder de originele kaart met het mooie franse gedichtje

Pressons nos pas, Vite ou mon coeur m'appelle
A mes parents chéris, fetons l'année nouvelle!......
                                                                                                                                                                   

2 opmerkingen:

  1. Lieve Dorie (en Herman),
    Toevallig kom ik op deze blog van jullie terecht. Wat leuk!
    Ik wens jullie alle goeds voor 2013.
    Ook dit blog zal ik gaan volgen.
    Lieve groet, Mattie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en de kaart is zooooooo mooi, dank je wel hiervoor!
    XXXm

    BeantwoordenVerwijderen