woensdag 7 maart 2012

17,5

 
Ik kan het me haast niet meer voorstellen, maar vorige week was het toch echt 17,5 graden Celcius in ons stukje Frankrijk. De week begon met vrieskoude nachten en mistige dagen. Het meer van Liez was nog geheel bevroren en zoonlief heeft zelfs nog op het bosmeertje gelopen.


Maar op maandagochtend toen ik voorzichtig onder mijn dekens vandaan kwam, brak ineens de zon door en wierp een krachtige bundel licht door ons slaapkamerraam. Nou dan wil je wel je bed uit komen! En de hele week mochten we op deze manier ontwaken. En wat te denken van de heerlijke lunches, die we tussen de middag buiten konden nuttigen. Of een middagdutje doen daarna.


Om dan de dag geheel in stijl af te sluiten met een lekker wijntje rond vijven. Daar krijg je echt energie van!!!  Voor mij is dit 'joie de vivre'......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten